En ook in Alice...
Alice had het best zwaar doordat de meer melk had dan de pups konden (wilden?) drinken waardoor een deel heel hard werd. Wij hebben dan handmatig kunnen verhelpen wat haar zichtbaar goed deed. Ze werd meteen een stuk vrolijker….
Morgen zijn de pups 3 weken geleden geboren, de oogjes zijn open en volgens ons de oren ook. Alice is dol op haar kroost, maar ook op het verse vlees. Vroeg in de ochtend laat ze ons weten dat ze honger heeft en heel hard het vlees nodig heeft. Hopelijk gaat dat binnenkort wat later worden, want wij willen zelf ook wat meer slaap hebben.
Op dit moment zie je echt de ontwikkelingen razendsnel voorbijkomen. De ene pup is de ander niet, maar ze leren ook van elkaar wat ze wel of juist niet moeten doen.

